۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۱, شنبه

اکرمی : فائزه هاشمی سریعتر عذر خواهی کند !!!

اکرمی در گفت وگو با شبکه ایران: فائزه هاشمی، هرچه زودتر عذرخواهی کند اینگونه اظهارات فمینیستی که هیچگونه پایه و اساس منطقی و فقهی ندارد نباید در رسانه ها منتشر شود چراکه اذهان عمومی را مشوش می کند.






شبکه ایران - میثم تولایی: مصاحبه دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک سایت ضداسلامی و سخنانی که او درباره برخی احکام دینی مطرح کرده، همچنان با واکنش روحانیون و علما مواجه می شود.



فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با یک سایت وابسته به جریان "فمینیسم"، نص صریح قرآن را "غیرانسانی" نامیده است!



هاشمی درباره مساله "تعدد زوجات" که در قرآن و با شرط عدالت ذکر شده، گفته است: "به نظر نمی‌رسد این رفتار با نظرات انسانی و یا اصول اسلامی و عدالت، سازگار باشد. آیا مردها تحمل چنین چیزی را در مورد همسران‌‌شان دارند؟! پس چه طور میشود انتظار داشت که زنان، بتوانند چنین چیزی را قبول کنند."



در همین راستا حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با شبکه ایران، ضمن تقبیح این گونه سخنان ضد اسلامی، گفت: "من هم این مطالب را در جراید دیدم و بسیار متاسف شدم."



وی با بیان اینکه مخالفت با ضروریات اسلام ضدیت آن را به همراه دارد، تصریح کرد: "اینگونه اظهارات فمینیستی که هیچگونه پایه و اساس منطقی و فقهی ندارد نباید در رسانه ها منتشر شود چراکه اذهان عمومی را مشوش می کند."



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با عنوان این مطلب که هرکسی و در هر جایگاهی بخواهد در جهت تضعیف دین مبین اسلام برآید بدون شک در برابر او خواهیم ایستاد، افزود: "من به کسانی که این اظهارات را نابخردانه را به زبان جاری کرده‌اند، پیشنهاد می کنم هرچه زودتر عذرخواهی کنند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر