۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

نامه امام عصر به فیروز آبادی عزیز

بسم الله الرحمن الرحیم


از امام 12 ام به آقای فیروز آبادی

مرد حسابی،

اولاً که نامه را اگر میخواستی برای من بنویسی چرا بصورت عمومی منتشرش کردی؟ مگر اینجانب خودم چاه ندارم؟ مگر چاه جمکران پر شده بود که نامه را اینگونه برای من فرستادی؟ اگر هم میخواهی نامه ات را دیگران بخوانند چرا اسم شریف مرا در نامه ات آوردی و مرا مورد خطاب قرار دادی؟ این دو رویی و حماقت از چه روست؟

ثانیاً نوشته بودی کشته شدگان دروغین بودند و سربازان مسلح نبودند و این مزخرفات، شما مثل اینکه فراموش کرده ای اینجانب حجت خداوند هستم و خودم همه اطلاعات را بصورت لایو از طرف پروردگار با علم لدنی بدون فایروال و روتر با سرعت بسیار بالا دریافت میکنم، شما فکر کرده اید من هم مانند بسیجی های خایه مال و کوچک مغز اطرافت هستم که هر دروغ و مزخرفی را برای من مینویسی و انتظار داری من باور کنم؟ با همه بعله با اینجانب و خداوند تبارک و تعالی هم بعله؟ خجالت نمیکشی با آن جای مهر روی کله کثیفت که اینقدر بی شرم و حیا هستی؟ فکر کردی امام زمان خر تشریف دارند؟ زدید جوان مردم را کشته اید و من خودم با روح چند تن از آنها دیدار داشتم بعد میگویید اسرائیل و امریکا و انگلیس و کفار این کارها را کرده اند؟

نوشته بودی تفنگهای انگلیسی و اسرائیلی و اینها دست مخالفان رژیم بوده، دست شما تفنگهای عربستانی و عراقی بود؟ شما شیعیان ما که غیر از مدفوع و بچه چیزی تولید نمیکنید اسلحه های شما را هم همانها ساخته اند!

این نظام را به من و خدا نسبت داده بودی، خداوند مگر چلغوز است که طرفدار این نظام مزخرف شما باشد؟ من نمیدانم تصور تو از خدا چیست ولی دفعه قبل که من شرفیاب شده بودم خدا نه حزب اللهی بود نه مثل تو نفهم! حضرت خداوند هم خودش آدم سکولاریست هم دموکرات است هم مشروب میخورد هم به تکامل اعتقاد دارد. خداوند، خدایی باحال، فهمیده و مشتی هست، چرا شما خداوند را هم گاو فرض میکنید؟ خداوند، مثل شما و رهبرت عوضی و دزد و جنایتکار نیست. شما به چه حقی این رژیم مافیایی فاسد و کثیف را که آخر همه آمارهای منفی در دنیا هست به اینجانب و موکلم نسبت میدهید؟ کاری نکنید که من به خدا ندا بدهم غضب کند دهنتان صاف شود مثل قوم لوط شوید. نه من نه خدا هیچ ربطی به این نظام نداریم تو هم لازم نکرده از ما دفاع کنی. واقعیتش را بخواهید ما از انقلاب شما خوشحال شدیم چون بالاخره مسلمانیم و کمی عقب مانده،کمی امید داشتیم ولی بعد دیدیم که بد جوری گند زدید و همان شاه خیلی بهتر از شما بود. مشکل شما این است که نمیخواهید قبول کنید این اسلام را جد اینجانب برای خانوم بازی و ثروت و کسب قدرت ایجاد کرده و با آن نمیتوان یک کشور را با موفقیت اداره کرد، هربار خواستند این اسلام را پیاده کنند گند زدند به خودشان و زندگی مردم بدبخت.

در پایان باید بگویم من نمیدانم تو که عرضت از طولت بیشتر است و اگر 90 درجه دوران پیدا کنی بلند قد تر خواهی شد و راحت تر حرکت خواهی کرد، هر جا که میخواهی بروی اول شکمت میرسه بعد کله ات، شما چگونه شده ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نظام من؟ مگر آدمهای نظامی نباید هر روز تمرینهای ورزشی و نظامی کنند، سربازهای کفار را نگاه کن و ببین چه تناسب اندامی دارند، چه برسد به ژنرالها و فرمانده هاشون، شما چجوری اینقدری شدی؟ کوفت بخوری اینقدر چلوکباب و آت و آشغال نخور، کمی ورزش کن و فعالیت بدنیت را بالا ببر گنده بک! نامه هایت به من را از این به بعد توی چاه بنداز و چرت و پرت هم برای من ننویس اینجانب ختم دنیا هستم وقتی برای من نامه مینویسی یادت باشد برای امام زمان مینویسی نه یک الاغ.

تمام هیکل شما و اون یارو رهبرت فدای یک تار پشم باسن مقدس و نورانی ما

امام زمان
چاه جمکران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر