۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

سیاست کنترل جمعیت توطئه اسرائیل بود برای تضعیف ج.اسلامی و تشیع !!!

سايت رجا نيوز در مطلبي با عنوان چند بچه كافي است در دفاع از صحبتهاي اخير احمدي نژاد مبني بر اشتباه بودن سياست كنترل جمعيت موارد قابل تاملي را عنوان كرده كه از جمله آنها اشاره به توطئه و نقشه خارجي بودن اين سياست است! همچنين در بخش ديگر از اين مقاله به نقل از خميني آمده است :

:«مملكت ايران 35 ميليون حالا مى گويند جمعيت دارد. وسعتش آنقدر است كه براى صد و پنجاه ميليون تا دويست ميليون جمعيت كافى است. يعنى اگر دويست ميليون جمعيت داشته باشد، در ايران به رفاه زندگى مى‏كنند.»(صحیفه امام - جلد7 - صفحه 393)

بخش جالب مطالب مندرج در رجا نيوز :

*نظر رهبر انقلاب درباره کنترل جمعیت

همان سال ها پرسشی از رهبر انقلاب در مورد سیاست کاهش جمعیت مطرح شد. متن این پرسش و پاسخ با آیت الله خامنه ای در آن بازه زمانی در کتاب "کاهش جمعیت؛ ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین" نوشته علامه آية الله حاج سيد محمد حسين حسيني طهراني آمده است.

در این کتاب با اشاره به سیاست کاهش جمعیت به نقل از آقای خرازی این گونه می خوانیم:

«من‌ با حضرت‌ آية‌ الله‌ خامنه‌اي‌ ملاقاتي‌ داشتم‌ و ايشان‌ فرمودند: من‌ حدس‌ مي‌زنم‌ كه‌ اين‌ يك‌ نقشه‌ خارجي‌ باشد و با اين‌ امر موافق‌ نيستم‌. و در ملاقاتي‌ كه‌ با جناب‌ حجّة‌الإسلام‌ و المسلمين‌ آقاي‌ رفسنجاني‌ داشتم‌ ايشان‌ را راجع‌ به‌ خطر اين‌ امر گوشزد كردم‌؛ ايشان‌ گفتند: اين‌ يك‌ نظري‌ است‌. و ديگر گفتاري‌ نداشتند.»

خرازی با اشاره به این اظهار نظرها می گوید:«من‌ معتقد هستم‌ كه‌ اين‌ طرح‌، يك‌ نقشه‌ استعماري‌ و توطئه‌ ابرقدرتها مي‌باشد، و بي‌رابطه‌ با آن‌ جلسه‌اي‌ كه‌ در اسرائيل‌ جهت‌ كنترل‌ جمعيّت‌ كشورهاي‌ اسلامي‌ تشكيل‌ شد، نمي‌باشد. مخصوصاً اين‌ طرح‌ زماني‌ در ايران‌ به‌ اجراء در آمد كه‌ چهارماه‌ بعد از آن‌ نقشه‌اي‌ بود كه‌ در اسرائيل‌، كنفرانس‌ آن‌ تشكيل‌ گرديد.»

نگارنده کتاب همچنین به مسائل زیادی در این حوزه اشاره می کند. او می نویسد:«تنها جائي‌ كه‌ شعار "فرزند كمتر، زندگي‌ بهتر" وجود ندارد اسرائيل‌ است‌. این مسئله شاید در مورد وهابیت و مناطق مرزی ایران نیز مصداق داشته باشد که البته برخی نگرانی های امنیتی را هم در این صورت در پی دارد.


متن كامل : http://www.rajanews.com/detail.asp?id=48634

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر